Monday, February 13, 2012

Program Mahasiswa Cemerlang kali ke-10 (2012)

"Aku adalah sepertimana sangkaan hamba-Ku, dan Aku bersama dengannya ketika ia mengingati Aku. Jika ia ingat kepada-Ku di dalam hatinya, Aku ingat kepadanya di dalam hati-Ku. Dan jika ia ingat kepada-Ku di khalayak ramai, nescaya Aku pun ingat kepadanya dalam khalayak ramai lebih baik. Dan jika ia mendekati kepada-Ku sejengkal,Aku pun mendekatinya sehasta. Dan jika ia mendekati-Ku sehasta, nescaya Aku mendekatinya sedepa. Dan jika ia datang kepada-Ku berjalan, maka Aku datang kepadanya sambil berlari."-Hadith Qudsi riwayat Syaikhan, Tirmidzi dan Abu Hurairah R.A..


plan- nak pegi PMC ke tak nak pegi... hihihihi

fikir baik-baik yer adik-adik.. sekali buat keputusan.. 
masa tak boleh diundur.... ikhlaskanlah HATImu....

makan malam

inilah tempat tinggal kami utk 3 hari ni... hi..hi..hi...

ME &  5sisters in ISLAM...

take turn..

excited dgn program mahasiswa CEMERLANG kali ke-10

berpeluk tubuh..

aktiviti pagi..... 




















2 comments:

CIk EpaL hijAu~ said...

Alhamdulillah...
kita BERJAYA.
IKHLASkan hati ke jalan Allah.
Insyaallah semuanya baik2 aja..
Sayang kalian semua ^^

jannatul said...

yarhamkallah.... semoga segala yg kita lalukan diberkati-Nya..

Post a Comment