Friday, May 18, 2012

haPPY belated birthday

tangisan bukan mampu untuk merawat luka ini.. tapi, kesannya mampu melegakan hati...
aku menangis lagi....... kali ini entah keberapa kalinya aku menangis lepas solat.. tiap2 kali bersolat aku akan mula terasa sebak.....happy BIRTHDAY ADNIN............. eventhough, he don't love you.. but, at least semua orang di sekeliling menyayangimu.... biarkanlah dia pergi..... lepaskanlah dia... jangan dikejar lagi pada orang yang bukan jodoh kita... Allah dah tunjukkan pada adnin.... bahawa dia tak sepadan dengan anin.... enjoy the life adnin.... NEVER give up.... Allah tahu apa yang terbaik untuk hamba-Nya... aku tak pandai untuk bemadah puitis.. tapi aku masih punya perasaan  seperti orang lain juga...................










No comments:

Post a Comment