Tuesday, December 19, 2017

biarkan kau tahu... Apa yang aku rasa...

kita tak mampu untuk ubah seseorang mengikut apa yang kita mahu...

that was a one thing that i learn from him... that was my mistake to take him as granted..

aku tak mampu untuk ubah dia mengikut apa yang aku bayangkan... i should admit.. aku bukanlah secantik siti nurhaliza yang mampu menarik perhatian lelaki-lelaki untuk mendampingi aku.. aku hanya wanita biasa yang memiliki kesederhanaan yang kebanyakkan wanita miliki.. bagaimana harusku mulai perceritaan ini??

aku bangun pagi seperti biasa.. kemalasan-malasan mahu menjalani rutin harian seperti hari-hari sebelumnya.. i should put some magical ini my life.. barulah bersemangat.. kehadiran dia di sisi seakan-akan tiada erti.. pada  permulaannya, memanglah rasa happy sebab berteman semasa menjalani latihan industri ni.. tapi, sejak akhir-akhir ini aku rasa seakan di singkirkan dari pandangannya.. " argggghhhhh................. hipokrit!!!!!" bisik hatiku.. kenapalah aku suka dia dulu?? sekarang jadi semakin menyampah!!... mungkin sebab dulu aku tak kenal rapat dengan dia.. sekarang hari-hari pergi kerja naik sekali, balik naik sekali, masuk makmal sekali, pergi makan kadang2 je sekali... OH! mY god....... ya Allah.... betullah apa orang cakap.. 'tak kenal... maka Tak cinta....' pada luaran saja aku memandang dia... di lubuk hatinya , aku tak mengerti... rasa nak ckp... pegi jauh2 lah.... tapi, aku tak seharusnya membenci seseorang jika permintaan aku tidak berbalas... aku harus menghentikan perasaan ini secara mengejut... yelah... dia adik.. dan aku kakak... i should be more matured.. tolonglah kakak!!!!!!!!! jodoh anda di luar sana... teringin sangat aku nak melihat dia bercouple... bagaimana agaknya perubahan dia??  hahahaha.....

bila dalam kereta aku memandu pasti aku akan nyanyi lagu sebelah jiwaku by jaclyn victor.. biar dia tahu!!!!!
aku tak kisahlah kalo dia nak sakitkan hatiku... bukan teruk sangat aku pinta... kita gather ramai2.. main layang2, makan2, potong kek.. susah sangat ke?? kecik rasa hati ni, bila kita jemput orang tak sudi nak datang.. hampir seminggu lebih sebelum tarikhnya aku dah pesan... 20 may 2012- ahad... di taman layang2, kepong.... stop -STOP-sTOP !!!!!!!!! kau bunuh perasaan ini.. masih terasa pisau yang menikam hati ini....



I really HATE YOU!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ya ALLAh cepat2 lah carikan aku penganti... aku tak mahu hidup sendiri....



No comments:

Post a Comment