Tuesday, December 19, 2017

entry yang kejam!!!!!! hahhah (evil laugh)

Alhamdulillah... aku masih lg bernafas... masih lagi mampu bergerak sendiri...

Ya Allah... sungguh kejam jika ku kata pada diriku bahawa tiada siapa menyayangiku...

Sedangkan Kau menciptaku dari hasil kasih-sayang kedua ibubapaku.... ya allah.. aku harus kuat aku harus hadapi apa yang ku beri.. agar aku menjadi insan dan makhluk yang tabah... aku zalimmm... zalim pada manusia lain... tapi, aku zalim kerana kau.. yup, aku sudah terdedah dgn kezaliman manusia yang aku jumpa... bukan ingin aku membalas dendam.. tapi, kerana aku rasa tercabar utk itu... 

Tadi aku tekan lift di persanda.. nampak seorang lelaki di dalamnya.. aku masuk saja.. Ya allah aku terus jadi sombong.. aku keluar kan phone dari poket seluarku.. bkn hendak menunjuk-nunjuk.. tapi, siapa yang tahu dalam hatiku saat itu... Ya Allah.. aku takut ya allah... takut kerana situasi berdua begitu... aku sekadar ambil langkah berjaga-jaga... kalau situasi begitu terjadi pada kalian.. apa yang agaknya kalian buat?? lihat saja dalam lift.. nampak seorang lelaki... samaada, kalian tunggu lift lain yang akan singgah..atau korang masuk je lift tu??

 dlm situasi tidak tergesa-gesa tak mengapalah jika kalian tunggu.. tapi, jika ingin cepat... apa yang kalian buat.. turun tangga ??? cuma ku terfikir..

Alhamdulillah... Allah sentiasa dengan anda.. Selamat akhirnya... Tunggu lift sebelah bukak.. Ehhehe 

No comments:

Post a Comment