Tuesday, December 19, 2017

whatever

all i have done is mainly to meet you.. then, when arrived you don't come yet.. where r you?? what r u doing?? with whom?? your friends all present at class.. except you..

sihat ke?? tak pernah nmpk you ponteng.. even once.. as i pergi kelas lah.. pelik jugak lah.. tahun baru.. 3 dec 2012- tak dtg klas.. ada problem ke?? kereta rosak ke?? family problem?? nk tny ur friends.... tapi, tak tahu mcmne nk tny... i'm not use to ask about u .. takut org salah faham.. i just care...
mulalah negative thinking.. maybe dia tahu saya suka dia.. dari sape?? tinie?? ili? kai? zarif(dia tak tahu)??anis husna?? awanies?? siapa??

then, kalo dia tahu ?? dia tak leh terima??- dia tak nk tgk muka aku?? dia  meluat tgk aku?? dia tak nk aku suka pada dia?? dia nk aku sedar diri?? yang aku tak sesuai untuk dia?? dia nk lari dari aku?? dia suka pada org lain.. dan org lain tu semestinya bukan aku... dia pindah?? dah merepek2 dah... mustahillah.. dah sem 6 kan.. apa yg pasti... DIA TAK SUKA AKU!!!!!!!!!

ya allah.. berhentikanlah perasaan ini... jika dia tak suka aku.. aku berjanji takkan ganggu dia lagi.. janji tak akan  menyukai dia.. mungkin jadi kawan pun tak mungkin kerana.... walaupun sebagai kawan.. perasaan tu akan bertukar jua..

pergilah engkau.. bersama dia... - hancur lebur hati ini... yang pasti aku akan sentiasa ingati engkau sebagai kenangan... cukup-CUKUP-cukup............. enough anin... banyak lagi perempuan lain yang lebih cantik.. lebih bijak.. lebih kaya.. lebih bergaya.. lebih muda.. dan memiliki ciri2 wanita idaman dia... high taste kata pika budak ni..

so, let me be with someone else.. lagi pun bongsu-bONGsu bukannya sesuai pn.. kuda -naga pun tak sesuai...
kebetulan je birthday sama dgn abg jafrul 23 oct... takde makna apa2 lah.. kalau ikut perangai abg jafrul.. cukuplah abg jafrul sorg.. haha
 taurus - scorpio..

No comments:

Post a Comment